Zaini mohemad MYLife: Tak bertajuk

Wednesday, May 18, 2011

Tak bertajuk

hari ini aku rasa sepi sahaja..
sibuk dengan kerja jew hari ini lagi-lagi hujan best gila kaulu dapat tidur tadi..
pada pukul2 tadi aku rehat dengan kawan tempat kerja agak lama tak jumpa dia..
alamak dia ada gosip nak cerita ..
MY: ada budak M ini cerita pasal kau depan kau bukan main baik lagi belakang kau macam haram..
Z:mana kau tahu ini tak baik buat cerita??
MY:ye dia cerita pasal kau bajat sangat klo tak ada duit tak payah nak poyo2 sangat..
Z:kurang ajar jugak budak M tu..?aku tak buat salah pun dengan dia..bukan main baik lagi dengan aku..
tak ape tak apa..mulut orang kita tak boleh nak tutup ..
MY:Biarkan dia..
Z:kau yang buka cerita dia dulu..dah taknak cerita pulak..
MY:dia bukannya hot sangat pun kau tak payah layan dia..
Z:EMMM..okey lupa kn sahaja..

pada pukul8..
belanja makan
MCG masuk..
KAK JAJA:mad kamu dekat mana?
Z:saya dalam tern ini kak?kenapa??
KAK JAJA:akak ada dekat j.j wangsa maju datang sini..
Z:buat ape datnag sana akak nak belanja saya makan kew??
KAK JAJA: aah mari datang..
Zkejap lagi saya otw..tunggu..
sampai tempat makan dekat foodcourt j.j
KAK JAJA:mad kamu makan lah ape yanag kamu nak..
Z:malu kak..
KAK JAJA:tak payah nak malu sangat cepatlah..
Z:(okey dengan cepatnya)saya mintak belanja makan nasi ayam masak merah dengan air milo..dengan muka tak malu
KAK JAJA:okey ini duitnya akak tunggu sini..
terima kasih..
Z:terima kasih lagi sekali belanja makan hari ini..
KAK JAJA:sama-sama ada masa kita jumpa lagi..
cepatnya akak nak balik ..
akak ada hal..bye..
Z:okey take care bye..
thank you kak jaja

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

mybestfriend's